باهدف تسهیل خدمات رسانی مناسب تر صورت گرفت؛

در دیدار با روسای کانونهای بازنشستگی استان هرمزگان بررسی شد.

با هدف بررسی و رفع موانع و مشکلات بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان نشست سه جانبه مدیر صندوق بازنشستگی، روسای کانونهای بازنشستگی و مدیر بیمه ملت استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان هرمزگان «محسن دوادی» ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین گفت: بعد از اعلام نتایج مناقصه بیمه تکمیلی و اعلام بیمه ملت بعنوان مجری بیمه تکمیلی بازنشستگان جلسات متعددی با مدیر محترم‌ بیمه ملت در استان برگزار و همواره دغدغه های بازنشستگان مورد توجه قرار گرفته و بر تسریع در انعقاد قرارداد مراکز طرف بیمارستانی و خدمات پاراکلینیکی در استان و شهرستانها و اخذ و ثبت اسناد ارائه شده تاکید گردیده است.

ایشان توجه به رفع مشکلات بیمه تکمیلی بازنشستگان از طریق اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری را برای ایجاد بیمه تکمیلی کارامد لازم و ضروری دانست و ابراز امیداوری کرد که با اهتمام دولت چهاردهم این مشکل بازنشستگان مرتفع گردد.

وی با اشاره به ارسال مشکلات مربوط به بیمه تکمیلی بازنشستگان به ستاد مرکزی و پیگیری‌های آن افزود: همواره با حضور سرزده و مستمر در نمایندگی های بیمه ملت در سطح شهر بندرعباس و شهرستانهای استان از نزدیک مشکلات بازنشستگان را در این حوزه رصد نموده ایم.

دوادی یکی از مشکلات بازنشستگان استان در حوزه بیمه تکمیلی را اخذ و ارسال اسناد مناطق دور از مرکز بخصوص شهرستان پارسیان و جزیره کیش برشمرد و بر ایجاد شعب یا پذیرش اسناد از طریق دفاتر پیشخوان در این مناطق تاکید نمود.

روسای کانونهای بازنشستگی استان در این نشست با ابراز نظرات خود در خصوص بیمه ملت خواستار تسریع در پرداخت هزینه های خسارت درمانی قرارداد قبل،از طریق صندوق و ایجاد ساز و کار مناسب برای تسریع در پرداخت هزینه های درمانی بازنشستگان توسط بیمه ملت گردیدند.

«خانم حفاری» مدیر بیمه ملت در استان هرمزگان نیز ضمن پاسخ به سوالات روسای کانون های بازنشستگان گفت:هدف بیمه ملت ارائه خدمات مناسب،تسریع در پرداخت هزینه ها، انعقاد قرارداد با مراکز درمانی در سطح استان می باشد.

ایشان یکی از از راه‌های تسریع در پرداخت هزینه ها را ثبت و ارسال اسناد از طریق نرم افزار کاربردی (دینا) دانست و افزود: امکان پرداخت ۷۲ ساعته خسارت درمانی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری از طریق ثبت و بارگذاری هزینه ها بدون حضور در شعب بیمه ملت از طریق نرم افزار دینا فراهم می باشد.برای استفاده از نرم افزار کاربردی دینا، بازنشستگان محترم می‌توانند به آدرس dina.mellatyar.app مراجعه و با نصب و وارد کردن اطلاعات شخصی خود از تمامی خدمات آن استفاده نمایند.