پیام تسلیت مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت فرار رسیدن اربعین حسینی

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویر احمد در پیامی اربعین حسینی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیر استان کهگیلویه و بویر احمد، “محمد تقی جلیلی بهابادی” مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویر احمد در پیامی فرارسیدن چهلمین روز شهادت اختر آسمان امامت و ولایت،سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

اربعین حسینی خون تازه‌ای برای مبارزه با مستکبران عالم و دست‌نشانده‌های آن‌ها در رگ‌های پیکره اسلام وارد می‌کند. اعتقاد ما این است که سیل خروشان اربعین حسینی بنیان‌های ظلم و جور را بر می‌ کند.

اربعین، روز زنده نگه داشتن یاد و نهضت شهیدان کربلا است. اربعین، رمز ماندگاری نهضت پربار حسینی و اعلام پای بندی به مکتب سرخ عاشوراست. روزی که پرچم سرخ پیام شهادت کربلا به دست قافله سالار کربلا حضرت زینب کبری (س) برافراشته شد، تا نهضت سرخ حسینی جاودانه بماند.

امسال به یاری خداوند، بار دیگر مومنان و عاشقان حسینی، قدم در ره عشق نهاده و از توفیق زیارت این آستان در پرشورترین تجمع مسلمانان جهان بهره مند گشته اند و نور حسین(ع)، جان های عاشق را جلا بخشیده است.

فرارسیدن چهلمین روز شهادت سومین اختر آسمان امامت و ولایت، سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را به دوستاران آن امام فرزانه بویژه بازنشستگان معزز صندوق بازنشستگی کشوری تسلیت عرض می نمایم.

التماس دعا

محمد تقی جلیلی بهابادی

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویر احمد