مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمان:

«شعر خوبان» در لیست انجمن های ادبی کشور ثبت شد

مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمان گفت: انجمن ادبی بازنشستگان کشوری این استان با نام «شعر خوبان» ثبت کشوری شد و در لیست انجمن های ادبی کشور قرار گرفت.


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، جهانگیر نجم الدینی با بیان اینکه نشست شب شعر چهارشنبه های خانه امید (مهر) استان کرمان که به نام جلسه شعر خوبان نام گذاری شده است، نزدیک به ۱۰ سال است که در خانه مهر کرمان فعالیت می کند، افزود: بازنشستگان و فرهیختگان کشوری در این جلسه شرکت می کنند و تاکنون بیش از ۴۰۰ جلسه شب شعر توسط این انجمن برگزار شده است.

نجم الدینی گفت: در این جلسه که هر هفته برگزار می شود، بازنشستگان به خواندن اشعار و خاطرات خود می پردازند.

مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمان گفت: این انجمن که با مدیریت خانم طهمورسی اداره می شود، به اجرای موسیقی زنده و برگزاری اردوهای یک روزه و سفرهای داخلی و خارجی نیز برای اعضا می پردازد.

وی افزود: خانم مطهره طهمورسی از فعالان خانه مهر کرمان است و با تلاش یک ساله ایشان جلسه شعر خوبان به عنوان یک انجمن ادبی کشوری به ثبت رسیده است.

نجم الدینی در پایان اظهار داشت : یک جلد کتاب به نام «کتاب شعر خوبان ۱» که حاوی اشعار اعضای این انجمن ادبی است، به همت آقای صالح از دیگر اعضای فعال انجمن، گردآوری و چاپ شده و تاکنون ۱۰۰۰ نسخه از آن در سراسر کشور توزیع شده است.