نسخه الکترونیک شماره ۳۳۸ نشریه ثمر منتشر شد

به همت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری و با هدف کاهش هزینه ها و دسترسی همگانی به نشریه ثمر، شماره ۳۳۸ (مهرماه) به صورت الکترونیک در سایت این صندوق به نشانی cspf.ir منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، نشریه فرهنگی، اجتماعی و آموزشی ثمر پس از ۲۰ سال انتشار چاپی در بیست و یکمین سال فعالیت خود، در قالب نسخه الکترونیک (pdf) روی سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir، کانال بازنشستگان کشوری در پیام رسان بله و سایر پیام رسان ها و شبکه های مجازی منتشر شده و قابل دسترس است.

شماره ۳۳۸ مربوط به مهرماه ۹۸ به عنوان دومین شماره الکترونیک در ۲۶ صفحه آماده شده که حاوی مطالب متنوعی چون تجربه موفق ژاپن در مدیریت سالمندی، مواجهه با بازنشستگی، جهان به سمت سالمندی می رود (اینفوگرافیک)، جمعیت سالمندان بیش از کودکان، گفتگو با پیشکسوتان صندوق بازنشستگی کشوری (چون رضا محلوجی (بازنشسته گمرک) و دکتر علی علی پناهی (عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی) و غلامعلی قدیانی (بازنشسته جهاد کشاورزی))، گزارش نشست مالیات و نظام بازنشستگی، معرفی کتاب، سفر و همچنین بخش «چه خبر؟» است.

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری با توجه به هزینه های بالای چاپ و کاغذ در کشور، از شهریورماه امسال و پس از شش ماه وقفه در انتشار نشریه ثمر و همچنین تقاضای بازنشستگان عزیز برای ادامه انتشار این نشریه، اقدام به انتشار الکترونیک ثمر کرده است.

بازنشستگان کشوری و علاقه مندان می توانند برای همکاری با نشریه ثمر و چاپ مطالب خود در قالب سفرنامه، داستان، مقالات علمی و پژوهشی، ترجمه، شعر، طراحی جدول، معرفی کتاب بازنشستگان و… از طریق پست الکترونیکی cspfnews@gmail.com آثار ارزشمند خود را برای تحریریه نشریه ثمر ارسال کنند.



برای دریافت نسخه الکترونیک شماره ۳۳۸ ثمر از لینک زیر استفاده کنید:

https://services.cspf.ir/Download.aspx?sh=338