یواخیم بروئر مجددا رئیس ایسا شد؛

انتخاب رئیس و اعضای شورای اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی

یواخیم بروئر در ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ مصادف با ۲۶ مهرماه ۱۳۹۸ دومین بار برای یک دوره سه ساله به عنوان رییس اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی (ISSA) انتخاب شد.


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، براساس اعلام اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی (ISSA)، بلندهمتی دکتر بروئر منجر به تقویت موقعیت بین المللی و افزایش اعضای ایسا در طول این سال ها شده است. شورای این اتحادیه در ۳۸مین جلسه خود در بروکسل بلژیک، بروئر را مجدداً به عنوان رییس ایسا انتخاب کردند. این نشست پس از نشست انجمن تأمین اجتماعی جهانی برگزار شد.

بروئر متخصص برجسته ای درحوزه تأمین‏ اجتماعی و بیمه‏ های اجتماعی است و در سال‏ های ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۹ به عنوان مدیرکل بیمه حوادث اجتماعی آلمان خدمت کرده است.

بروئر پس از انتخاب مجدد به عنوان رئیس اتحادیه ایسا تاکید کرد: من از حمایت فراوان اعضای اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی نسبت به خود، تشکر می کنم و آرزوی من در دوره جدید، ایجاد و تقویت بیشتر ارتباطات اتحادیه است. ما باید اعضای جدید از کشورهای جدید را در اهداف خود قرار دهیم و می خواهیم یک صدای پیشتاز برای تأمین اجتماعی در سطح بین المللی باشیم.

در ادامه نشست نیز اعضای دفتر ایسا از جمله میلکا مونگوندا، مدیر اجرایی کمیسیون تأمین اجتماعی نامیبیا مجدداً به عنوان معاون ریس ایسا انتخاب شد. نیکولای کوزلوف از صندوق بازنشستگی فدراسیون روسیه مجدداً به عنوان خزانه دار ایسا، ژان مارک واندنبرگ مدیرکل صندوق مزایای کمکی بیکاری بلژیک به عنوان حسابرس کمیسیون کنترل و رییس این کمیسیون، پاتریشیا کویزان گبانی از موسسه بیمه اجتماعی- صندوق بیمه اجتماعی ملی ساحل عاج مجدداً به عنوان حسابرس کمیسیون کنترل، پاول جاروسژک از موسسه بیمه تأمین اجتماعی لهستان مجدداً به عنوان حسابرس کمیسیون کنترل و در نهایت فابیان پیلزکر از بیمه بازنشستگی فدرال آلمان به عنوان معاون حسابرس کمیسیون کنترل به عنوان اعضای شورای ایسا انتخاب شدند.

گفتنی است، در حال حاضر، بیش از ۳۲۰ سازمان در بیش از ۱۵۰ کشور جهان عضو ایسا هستند.


مترجم: فریبا بهزاد