شرکت بازرگانی صندوق بازنشستگی کشوری شرکت برتر “صادرات گرا”

شرکت بازرگانی صندوق بازنشستگی کشوری در بیست و دومین همایش رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران که توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، در میان ۱۰۰ شرکت برتر ایران موفق به کسب رتبه ویژه در حوزه شرکت های برتر صادرات گرا شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از شرکت بازرگانی این صندوق، در بیست و دومین
همایش سالانه رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران که با حضور محمدباقر عالی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و مدیران ارشد بنگاه های برتر کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، بازرگانی صندوق بازنشستگی کشوری در بین شرکت های نام آور عرصه صادرات ایران که با وجود تحریم های سخت و گسترده اقتصادی توانسته اند در جهت ارز آوری به کشور قدم های بلندی بردارند، موفق شد در بین ۱۰ شرکت برتر صادرات گرای کشور قرار گیرد.

این رتبه بندی هر ساله بر اساس میزان فروش و عملکرد مالی شرکت ها و موسسات تجاری و با استناد به صورت های مالی تائید شده و ارزش افزوده، میزان دارایی و اشتغالزایی، سودآوری و ارزش بازار توسط سازمان مدیریت صنعتی انجام می شود. این رتبه بندی که ۵۰۰ شرکت بزرگ و تاثیرگذار در اقتصاد کشور را معرفی می کند با هدف شناسایی جایگاه بنگاههای اقتصادی و گروه های صنعتی (رشته های مختلف کسب و کار) گسترش رقابت بین بنگاه های اقتصادی و کمک به سیاست گذاران اقتصادی کشور انجام می شود.

بیست و دومین همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران تحت عنوان IMI 100 با حضور مقامات ارشد کشور، نمایندگان کمیسیون های اقتصادی و صنایع و معاون ، مدیران ارشد بنگاه‌های اقتصادی، سازمان‌ها و اساتید و صاحب نظران حوزه مدیریت و اقتصاد و جمع کثیری از فعالان و خبرگان صنعت، تولید، خدمات و تجارت کشور برگزار شد.

لازم به یادآوری است که پیش از این نیز شرکت بازرگانی صندوق بازنشستگی کشوری موفق به کسب عنوان صادرکننده نمونه استان هرمزگان در سال ۹۷ شده بود.