صندوق بازنشستگی کشوری موفق به دریافت جایزه تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی شد

اداره آموزش و توسعه صندوق بازنشستگی کشوری درجریان هفتمین دوره جایزه تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی موفق به دریافت جایزه سه ستاره تعالی شد.


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، درجریان هفتمین دوره جایزه تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی که همزمان با کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی در روزهای ۷ و ۸ بهمن ماه امسال در سالن همایش های بین المللی ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزارشد از شرکت ها و سازمان هایی برتر، تقدیر شد.

براساس این گزارش، اداره آموزش و توسعه صندوق بازنشستگی کشوری نیز با حمایت مدیران ارشد صندوق برای دومین بار در جایزه تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی حضور یافت و موفق به دریافت تقدیرنامه و جایزه سه ستاره تعالی شد. این جایزه از سوی مسئولان برگزاری این همایش ملی به امین پورذاکری معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری اهدا شد.

معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری هدف از حضور در این رویداد ملی را ارزیابی و سنجش نقاط قابل بهبود، قوت ها وکاستی های حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی عنوان کرد و گفت: آموزش نیروی انسانی از جمله مهمترین عوامل موفقیت سازمان ها است. بهبود توانمندی کارکنان سازمان ها منجر به کسب دستاوردهای کیفی و افزایش بهره وری سازمان ها می شود.

پورذاکری این موفقیت را نتیجه تلاش گروهی و مسئولانه دانست و کسب این جایزه را به مدیرعامل و اعضای هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین کارشناسان اداره آموزش و توسعه این صندوق تبریک گفت.

گفتنی است که اداره کل آموزش و توسعه صندوق بازنشستگی کشوری، پیش از این نیز در سال ۱۳۹۵ موفق به کسب تقدیرنامه دوستاره تعالی شده بود.