قرعه‌کشی جوایز طرح یاری انجام شد

اهدای ۵ خودرو به ۵ بازنشسته کشوری

مراسم قرعه‌کشی جوایز طرح یاری روز سه شنبه، ۳۱ تیرماه ۱۳۹۹ با حضور اکبر افتخاری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد و پنج دستگاه خودروی برلیانس به پنج نفر از بازنشستگان کشوری که از تسهیلات طرح یاری استفاده کرده‌اند، اهدا شد.


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در طرح یاری که با مشارکت صندوق بازنشستگی کشوری، بانک صادرات ایران و شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به اجرا گذاشته شده است، سه نوبت در سال و در هر نوبت ۱۲ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه خرید کالا در اختیار بازنشستگان کشوری و وظیفه‌بگیران همسر تک ورثه قرار می‌گیرد تا کالاهای مورد نیاز خود را از ۷۵۰ فروشگاه رفاه در سراسر کشور تهیه کنند. بازپرداخت تسهیلات با حداکثر یک ماه تنفس، در چهار قسط مساوی با کارمزد سالانه ۲ درصد از محل حقوق بازنشستگان کسر می‌شود.

در مرحله نخست این طرح که از اسفندماه ۱۳۹۸ تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۹ به اجرا گذاشته شد، حدود ۱۵۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری، جمعا کالاهایی به ارزش بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان از فروشگاه‌های رفاه خریداری کردند.

در مرحله دوم که از روز چهارشنبه اول مردادماه آغاز می‌شود و به مدت یک ماه ادامه دارد، ۱۲ میلیون ریال تسهیلات دیگر در کارت حقوق بازنشستگان کشوری شارژ خواهد شد که استفاده از آن اختیاری بوده و بازنشستگان می‌توانند به هر میزان که مایل بودند، از این تسهیلات استفاده کنند.

در این مراسم که با حضور نمایندگان بازنشستگان عضو صندوق بازنشستگی کشوری و مدیران عامل صندوق و فروشگاه‌های رفاه و رییس هیات‌مدیره بانک صادرات انجام شد، منوچهر براژنسکی از تهران، حمید قاسمی از تهران، مجید اسدالله شیرازی از اهواز، ابوبکر عزیززاده از بانه و سیدحسین عبداللهی‌نژاد از خرمشهر موفق به دریافت خودرو برلیانس شدند.