در پایان بازدید میدانی از خوزستان اعلام شد:

تقدیر قالیباف از عملکرد لوله‌سازی اهواز

رییس مجلس شورای اسلامی از عملکرد یک شرکت تابعه صندوق بازنشستگی کشوری تقدیر کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، نشست نهایی پیگیری و نظارت میدانی رییس مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان عصر دیروز (جمعه ۱۴ شهریور) با حضور محمدباقر قالیباف، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، نمایندگان حوزه‌های انتخابیه استان و جمعی از مسئولان و مدیران استان برگزار شد.

قالیباف در بخشی از سخنان خود در این نشست به عملکردهای مثبت شرکت‌ها و صنایع خوزستان اشاره کرد و گفت: شرکت لوله‌سازی اهواز که در گذشته مجموعه‌ای ورشکسته به شمار می‌رفت، امروزه توانسته به خودکفایی برسد که بیانگر بهره‌مندی از ظرفیت‌های داخلی است.

وی تصریح کرد: قطعا تحریم‌ها سخت و مشکل‌ساز هستند، اما اینکه بگوییم نمی‌توانیم کاری را انجام دهیم، صحیح نیست. مدیران شجاع می‌توانند با تصمیمات خود کارهای بزرگی را انجام دهند.

رییس مجلس افزود: متاسفانه در کشور برای کارهای نکرده از افراد سوال نمی‌کنند، اما کسی کاری انجام دهد باید به ۲۰۰ نفر پاسخگو باشد.

همچنین، در حاشیه بازدید رییس مجلس از شرکت لوله‌سازی اهواز، برخی کارگران با قالیباف دیدار صمیمی کردند. این کارگران از دغدغه‌های خود در راستای اجرا نشدن صحیح طرح همسان‌سازی حقوق در شرکت لوله‌سازی اهواز انتقاد کردند که پس از سخنان دو طرف، مقرر شد مسئولان برای حل مشکل تلاش کنند.