Skip Navigation Links
سوالات متداول(استعلام بازنشستگي):
1.براي دريافت پاسخ استعلام جهت ارائه به دستگاه هاي دولتي چه بايد کرد؟
مشمولين مي توانند با مراجعه به دفاتر پيشخوان که ليست آنها در سايت صندوق بازنشستگي کشوري (لينک) موجود مي باشد،وضعيت دريافت يا عدم دريافت حقوق خود را از اين صندوق استعلام و مستند آن را با مهر و امضا دفاتر پيشخوان به دستگاه هاي محل خدمت خود ارائه دهند.
2.آيا پاسخ استعلامات که از دفتر پيشخوان صادر مي شود نياز به مهر صندوق يازنشستگي دارد؟
خير مهر دفاتر پيشخوان دولت در سايت صندوق بازنشستگي کشوري (لينک)موجود ميباشد و نيازي به تاييد در صندوق ندارد.
بازگشت
ساختمان مرکزی : تهران - خيابان دکتر فاطمی - ميدان جهاد شماره 61 ، تلفن 88954405 ، فکس : 88963602 ، شماره پستی : 1414771118
کليه حقوق اين وب سايت متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است
Designed & Developed by : Behvar Design & Engineering Co
info@cspf.ir