به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مهدی مسکنی در ضمن حضور در مرکز ارتباط با ذینفعان صندوق از نزدیک شاهد نحوه پاسخگویی به پرسش های بازنشستگان و سایر ذینفعان قرار گرفت.
مسکنی در این بازدید ضمن قدردانی از کارشناسان این مرکز برای پاسخگویی سریع و دقیق به بازنشستگان کشوری، تصریح کرد: حفظ ارتباط با ذینفعان به خصوص بازنشستگان عزیز از موضوعات مهم برای صندوق بازنشستگی کشوری است و مرکز 2500 باید در این موضوع سرآمد و الگوی سایر سازمان ها باشد.
وی تاکید کرد: دقت و صداقت در پاسخ، صبوری و تکریم در زمان گفتگو و سرعت در کار از لازمه های کار کارشناسان این مرکز است.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری همچنین در جریان بیشترین پرسش های بازنشستگان از این مرکز و شیوه پاسخگویی به آنها برای رفع ابهامات و حفظ آسودگی خاطر ذینفعان قرار گرفت.
گفتنی است مرکز پاسخگوی تلفنی ۲۵۰۰، با هدف کاهش تعداد تماس های ذینفعان با این مرکز، به صورت ادواری پرسش های پرتکرار مخاطبان را در اختیار اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق قرار می دهد و پاسخ آنها به صورت مکتوب در سایت صندوق قرار می گیرد.