در دو بخش آقایان و بانوان انجام شد؛

برگزاری مسابقات پتانک بازنشستگان کشوری استان خوزستان

در ادامه ششمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری، مسابقات پتانک در دو بخش بانوان و آقایان به صورت تیمی و با حضور بازنشستگان کشوری استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان خوزستان؛ در ادامه ششمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری، مسابقات پتانک در دو بخش بانوان و آقایان به صورت تیمی و با حضور بازنشستگان کشوری استان خوزستان، در قالب مسابقات دونفره در روزهای سه شنبه 20 شهریور و چهارشنبه 21 شهریور 1403 درمجموعه زمین‌های پتانک ورزشگاه تختی اهواز و باهمکاری هیأت پتانک استان خوزستان برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

 

براین اساس، در بخش بانوان مقام اول به تیم آساره خانم‎ها "مهنازمحمدپور" و "شهین لطفی"، مقام دوم به تیم ساحل خانم‌ها "مهناز نوروزی" و "کشور امیریان" و مقام سوم به تیم ماهان متشکل از خانم‎ها "زیبا بابادی" و "خانم صالحی سده" اهدا شد.

 

همچنین در بخش آقایان تیم زاگرس متشکل از آقایان "غلامرضا جوکار" و "علی محمدجمال الدین قاسمی" رتبه اول، تیم آذرخش آقایان "احمد نوروزی" و "انوشیروان محمدیان" مقام دوم و تیم نمره یک متشکل از "احمد ارسطو" و "علی جمالپور" رتبه سوم را کسب نمودند.

چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳
10:10
منبع: روابط عمومی استان خوزستان
مسابقات پتانک استان خوزستان
Loading
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید