در نشست شورای سالمندی استان انجام شد؛

تجلیل از مدیر صندوق بازنشستگی خراسان جنوبی برای همکاری همه جانبه با شورای ملی سالمندان

در دومین جلسه ستاد ساماندهی سالمندان استان خراسان جنوبی از مدیر صندوق بازنشستگی خراسان جنوبی به عنوان دستگاه برتر تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی، دومین جلسه ستاد ساماندهی سالمندان استان خراسان جنوبی در راستای اجرای سند ملی سالمندان کشور به ریاست «سیدمحمدرضا طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری صبح روز سه‌شنبه 27 شهریور برگزار و از 12 دستگاه اجرایی از جمله مدیریت صندوق بازنشستگی استان که بیشترین همکاری را با این ستاد داشته اند تقدیر شد.
طالبی در این نشست گفت: دوران سالمندی راهی است که پیش روی همه انسان‌ها قرار دارد و اگر به این دوران نزدیک شویم، نیازمند تکریم و احترام هستیم.
وی تسهیل امور سالمندان و بازنشستگان را از وظایف قانونی و عرفی دستگاه‌های اجرایی برشمرد و گفت: انتظاری که اکنون سالمندان و بازنشستگان از قشر جوان دارند، فردا برای نسل‌های بعدی ایجاد می‌شود؛ در نتیجه امیدواریم هر فردی در هر جایگاهی به وظایف خود عمل کند تا خدمات شایسته به سالمندان ارائه شود.
طالبی عنوان داشت: سالمندان کوله باری از تجربه‌اند و بسیاری از مواردی که ما امروزه از آن بهره می‌بریم نتیجه اقدامات گذشته آن‌ها است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: در مجموع در استان پیگیری‌ها و اقدامات مطلوبی در حوزه سالمندی صورت گرفته، اما کافی نیست.
گفتنی است، در پایان این جلسه، از «محمد باقری‌نژاد» مدیر صندوق بازنشستگی استان خراسان جنوبی به عنوان دستگاه‌ برتر در زمینه مشارکت در اجرای سند ملی سالمندان توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تجلیل و قدردانی شد.

خراسان جنوبیخراسان جنوبی

چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳
11:49
منبع: روابط عمومی استان خراسان جنوبی
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید