با بیش از 30 اثر انجام شد؛

افتتاحیه نمایشگاه خط «استاد عبدالله ساعدی» در خانه امید بازنشستگان بجنورد

نمایشگاه خط «استاد ساعدی» از هنرمندان بازنشسته فرهنگی، با حضور «هدی قربانی»، مدیر صندوق بازنشستگی، نمایندگان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین استقبال گرم انجمن خوشنویسان استان، در خانه امید بازنشستگان بجنورد تاریخ ۱ مهر ۱۴۰۳ گشایش یافت.
به گزارش روابط عمومی مدیریت صندوق بازنشستگی استان خراسان شمالی، این نمایشگاه با ارائه بیش از ۳۰ اثر شامل «سیاه مشق»، «کتیبه»، «نستعلیق» و «شکسته نستعلیق»، به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) برگزار شده و فرصتی ارزشمند برای نمایش تلاش‌های ۳۰ ساله این هنرمند خطاط  است.
قربانی در آغاز مراسم افتتاح این نمایشگاه، ضمن تبریک ایام مبارک و قدردانی از حضور فرهیختگان و هنرمندان بازنشسته، بر اهمیت تداوم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی تأکید و ابراز امیدواری کرد که این رویدادها به عنوان بستری برای معرفی آثار هنری بازنشستگان ادامه یابد.
«یـدالله ساعدی» نیز در سخنانی، از حمایت‌های صندوق بازنشستگی قدردانی کرد و این نمایشگاه را فرصتی برای تجدید دیدار با دوستان و انتقال تجربه‌ها و دستاوردهای یک عمر تلاش به نسل جوان دانست.
نمایشگاه خط «آوای نی» تا پایان هفته وحدت در ساعات صبح و بعد از ظهر در خانه امید بازنشستگان برای بازدید عموم علاقه‌مندان دایر خواهد بود.


خراسان شمالی
خراسان شمالی
خراسان شمالی

خراسان شمالی

دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳
13:23
منبع: روابط عمومی استان خراسان شمالی
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید