به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد؛

دیدار با دو بازنشسته جانباز و ایثارگر استان کهگیلویه و بویراحمد

از دو بازنشسته جانباز و ایثارگر استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس تجلیل و قدردانی شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت استان کهگیلویه و بویر احمد، با حضور "محمد تقی جلیلی بهابادی" مدیر صندوق بازنشستگی استان و "عباس نژاد" نماینده کانون بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی استان و کارکنان مدیریت استان از «سید سلیمان حبیبی اصل» و «فیض اله فرخانی» بازنشسته جانباز و ایثارگر به مناسبت هفته دفاع مقدس تجلیل و قدردانی شد.
" محمد تقی جلیلی بهابادی " مدیر صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان کهگیلویه وبویر احمد در ابتدا شهادت عالم فرزانه، مجاهد نستوه، سید حسن نصرالله، رهبر آزاده جنبش حزب‌الله لبنان که اسوه شجاعت، ایستادگی در برابر طاغوت زمانه و پیروی راستین از سیره حضرت سیدالشهدا(ع) بود  را تسلیت گفت.
جلیلی بهابادی  فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را تبریک گفت.
وی در ادامه دفاع مقدس را نام ‏آشناترین واژه در قاموس حماسه ‏های عزت آفرین ایران دانست که خاطرات دلاوری ‏های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند و زیباترین فصل این فرهنگ، خالقان این حماسه عظیم ‏اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود.
جلیلی بهابادی در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات و تلاش این عزیزان گفت: اگر رشادت ها و دلاوری های این عزیزان و خانواده آنان نبود، معلوم نبود دشمنان ایران اسلامی چه سرنوشتی را برای این کشور رقم می زدند.
وی افزود: نباید این ایثار و فداکاری ها فراموش شود و روایات دفاع مقدس را باید نسل به نسل به آیندگان خصوصاً نسل جوان معرفی و یادآوری کرد.
مدیر صندوق بازنشستگی استان گفت : تقدیر از ایثارگران و خانواده ی آنان یک تکلیف و وظیفه است و کمترین کار ممکن در حق این عزیزان می باشد.
در پایان این دیدارها از دو بازنشسته جانباز و ایثارگر «سید سلیمان حبیبی اصل» و «فیض اله فرخانی» با اهدای گل ،لوح سپاس و هدایایی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

کهگیلویه و بویراحمد
کهگیلویه و بویراحمد
کهگیلویه و بویراحمد
کهگیلویه و بویراحمد

پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳
10:31
منبع: روابط عمومی استان کهگیلویه و بویر احمد
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید