به دعوت سرپرست صندوق بازنشستگی زنجان؛

معاون عمرانی و‌ مشاور حقوقی شهرداری زنجان از خانه امید این شهر بازدید کردند

به دعوت «سالارمحمدی» سرپرست صندوق بازنشستگی استان زنجان، مهندس محمودی معاون عمرانی شهردار به همراه ‍‌‌مشاور حقوقی شهردار زنجان از خانه امید بازنشستگان استان زنجان بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی مدیریت استان زنجان، دراین دیدار سرپرست صندوق بازنشستگی استان با بیان اینکه خانه امید باید بطور واقعی خانه امید برای بازنشستگان باشد، گفت: ساختمان با این عظمت متاسفانه تاکنون مغفول مانده و کمتر از آن استفاده شده است.
محمدی گفت: تلاش می کنیم تا بتوانیم در این مرکز خدمات زیادی را به بازنشستگان عزیز ارائه کنیم و‌ در این راه نیازمند کمک دستگاه های اجرایی بویژه شهرداری هستیم.
تقی سالک  مدیراجرایی خانه امید نیز با اشاره به جمعیت بیش از 20هزار نفری  بازنشستگان استان جامعه هدف را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: خدمات گردشگری، خدمات  بیمه ای (شخص ثالث خودرو، بیمه تکمیلی عمر و بیمه بدنه، بیمه آتش سوزی و...) ، خدمات ورزشی و هنری، آموزش های بهداشتی و درمانی، استقرار پزشک و بسیاری موارد دیگر در خانه امید زنجان به بازنشستگان ارائه می شود.
در ادامه مهندس محمودی معاون عمرانی شهرداری زنجان نیز گفت: حقیقتا مکان مناسبی ایجاد شده که باید بروزرسانی و بهینه شود.
وی ضمن بازدید از بخش های مختلف خانه امید اظهار امیدواری کرد که در اسرع وقت، عقب ماندگی عمرانی و بهسازی فضای سبز خانه امید انجام شود.
دکتر ظهیریان مشاور حقوقی شهردار هم از حضور در خانه امید بازنشستگان ابراز خرسندی کرد و گفت: وجود چنین مکانی برای ارائه خدمت به بازنشستگان مایه مباهات است و باید تلاش شود تا به سرعت مشکلات را برطرف کنیم.

در پایان این بازدید مقرر شد تا مساحت محوطه خانه امید به معاونت عمرانی اعلام تا اقدامات بعدی صورت گیرد. همچنین مقررشد دستورات لازم برای بهسازی فضای سبز خانه امید صادر و اقدامات لازم انجام شود.


زنجان
زنجان

یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳
11:03
منبع: روابط عمومی مدیریت استان زنجان
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید