اتحادیه بین‌المللی تأمین اجتماعی؛

معرفی اپلیکیشن صبا در تازه‌ترین گزارش جهانی برای منطقه آسیا و اقیانوسیه

معرفی اپلیکیشن صبا در تازه‌ترین گزارش جهانی برای منطقه آسیا و اقیانوسیه
اتحادیه بین‌المللی تأمین اجتماعی در گزارشی مفصل به افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به بازنشستگان در منطقه آسیا و اقیانوسیه، از جمله ایران، در سال 2024 اشاره کرده و به جزئیات نرم‌افزار صبا اپ پرداخته است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در این گزارش با اشاره به تجربه‌های موفق کشورهای منطقه، آمده است: در آسیا و اقیانوسیه، پذیرش سریع فناوری‌ها و نرم‌افزارهای دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی، خدمات رفاهی، نظرسنجی‌های آنلاین، پشتیبانی چت و غیره روندی رو به رشد دارد که در بهبود کارایی و دسترسی به خدمات برای سالمندان تأثیرگذار است.  

 

در ادامه این گزارش، نرم‌افزار صبا اپ که توسط کارشناسان صندوق بازنشستگی کشوری طراحی و اجرا شده، معرفی شده است.  

 

هدف این نرم‌افزار بهبود ارائه خدمات به بازنشستگان از طریق یک پلتفرم دیجیتال یکپارچه است. این نرم‌افزار به بازنشستگان کمک می‌کند تا بر چالش‌هایی مانند محدودیت‌های سفر و دسترسی محدود به کامپیوترهای شخصی غلبه کنند.  

 

بر این اساس، اپلیکیشن صبا با بیش از 800,000 نصب، با ارائه پلتفرمی متمرکز و کاربرپسند، به‌طور قابل‌توجهی رضایت کاربران را در ارتباط با دسترسی به خدمات مختلف بهبود بخشیده است.  

 

خدماتی مانند شبکه‌های اجتماعی، خدمات رفاهی، نظرسنجی‌های آنلاین و پشتیبانی گفتگوی آنلاین در این نرم‌افزار ارائه می‌شود که همگی برای پاسخگویی به نیازهای کاربران سالمند طراحی شده‌اند.  

 

موفقیت این برنامه ناشی از سهولت دسترسی، تعامل دوطرفه با ذینفعان و توزیع مؤثر اطلاعات است و ابزاری ارزشمند برای بهبود ارائه خدمات به بازنشستگان به شمار می‌آید.  

 

گزارش یادشده تحت عنوان «بهبود تجربه بازنشستگی» راه‌اندازی و ارائه نرم‌افزار صبا را موجب بهبود کیفیت زندگی بازنشستگان و کاهش نیاز به سفرهای درون‌شهری برای دسترسی به خدمات معرفی کرده است.  

 

گزارش اتحادیه بین‌المللی تأمین اجتماعی همچنین به سنجش منظم رضایت کاربران پرداخته و نظرسنجی‌های انجام‌شده از طریق اپلیکیشن صبا را نشان‌دهنده رضایت بالای مخاطبان دانسته که ناشی از تمرکز نرم‌افزار بر تعامل با ذینفعان است.  

 

در این گزارش، حفظ رضایت کاربران در سطح بالا و تقویت آن برای دستیابی به تعامل بلندمدت با مخاطبان ضروری دانسته شده است.  

 

گفتنی است اپلیکیشن صبا که از سال 1394 توسط کارشناسان صندوق بازنشستگی کشوری طراحی و راه‌اندازی شده است، خدمات متنوعی از جمله امکان احراز هویت بازنشستگان خارج از کشور، ذخیره‌سازی حکم و فیش حقوقی، ایجاد کانال‌های تعاملی و بهبود فرآیند اطلاع‌رسانی و ایجاد ارتباط مستقیم با مرکز ۲۵۰۰ و ثبت درخواست را به بازنشستگان و ذینفعان ارائه می‌دهد.  

 

این نرم‌افزار از طریق بخش اعلانات نسخه قدیمی، کافه بازار، گوگل پلی و نسخه وب قابل دریافت و استفاده است.
دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۴
10:49
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید