به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی هواپیمایی چابهار، برنامه پروازهای این شرکت در این بازه زمانی به بیش از ۱۵ مقصد داخلی از جمله چابهار، زاهدان، جزیره کیش، جزیره قشم، مشهد مقدس، آبادان، شیراز، بندرعباس، اصفهان، اهواز و سایر مقاصد پرطرفدار در کشور انجام شد.
هواپیمایی چابهار با بهرهگیری از چهار فروند هواپیمای عملیاتی (شامل یک فروند هواپیمای پشتیبان) موفق به انجام ۵۱۲ پرواز و ارائه 76هزار و 800 صندلی در این مدت شد. این آمار نشان می دهد که این شرکت در این مدت و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، موفق به جابجایی بیش از دو برابری مسافران نوروزی شده است.
براین اساس، از مجموع این پروازها، حدود ۸۹ درصد یعنی ۴۵۲ پرواز بهموقع و بدون تأخیر صورت گرفت. میانگین تأخیرات پروازها نیز ۱۲ دقیقه بوده است.
لازم به ذکر است که هواپیمایی چابهار همواره در تلاش است تا با بهرهگیری از بهروزترین شیوههای مدیریتی و عملیاتی و با برنامهریزیهای دقیق، استانداردهای خدمات خود را ارتقا داده و تجربهای مطمئن و راحت برای مسافران خود فراهم آورد.